کریستینا آگویلرا از اندام خودش راضی است
 
فروشگاه چارقدك و دانلود آهنگ درخواستی
دانلود هر چیزی که بخوای و حمایت از فروشگاه چارقدک شعبه زابل
 
 

 
 
کریستینا آگویلرا ( Christina Aguilera ) از اندام خود راضی است برای وی مهم نیست که مردم درباره اندام درشت وی چه می گویند. 
آگویلرا با شرکت در یک کنفرانس مطبوعاتی به نام " صدا " در کالیفرنیا به خاطر این اندام چاقش آماج انتقادات قرار گرفت اما کریستینا برایش اهمیتی ندارد که مردم درباره وی چه می گویند و اینگونه اظهار داشت : من خودم از اندامم راضی هستم و اندامم را دوست دارم . ما زنها کاملاً زیر ذره بین هستیم . تا وقتی که من از اندامم راضی هستم می توانم تاییدی را که نیاز دارم بدست آورم .
 
 او که در 3 هفته آینده سرپرستی  پسرش را از همسر سابقش جوردن برت مان (Jordan Bratman ) خواهد گرفت می گوید رمز موفقیتش به دلیل این است که اعتماد به نفس کافی دارد  و امیدوار است برای دخترانی که در شوی استعداد یابی که داوران سعی می کنند بدون دیدن رقبا آنها را از میدان خارج کنند الگوی قدرتمندی باشد . در ادامه می گوید شما باید زنی قدرتمند  و معتمد به نفس باشید .من به عنوان زنی در مسند مربیگری این زنان جوان، خوشحالم از اینکه می توانم تجربیاتم را با آنها قسمت کنم . وی می گوید حضور در این شو جولانگاه خوبی برای او بود .
 
 
 
 
در آغازین روزهای چاق شدن کریستینا، ستاره تلویزیونی کلی آسبورن (Kelly Osbourne )  او را با عنوان چاق مورد خطاب قرار داد  و به همین دلیل از او انتقاد کرد . کلی که در گذشته خودش با این مشکل چاق  و لاغر شدن مکرر دست و پنجه نرم کرده است در ماه آگوست این گونه اظهار داشت  نمی دانم ، شاید او فقط یک زن کولی چاق است که این گونه بدنیا آمده است .  
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, :: 21:6 :: توسط : مجتبى ميرزائى

درباره وبلاگ
عزيزان اين وبلاگ كه نويسندش *مجتبي را‎ك* منم به شما خوش آمد ميگم اگه از هر خواننده ي ديگه كه دوس دارين و ترانش رو پيدا نكردين يا ايميل به خودم يا قسمت نظر دهيد اسمه خواننده و ترانه رو بزاريد حتما براتون راحت پيدا ميكنيم و باكيفيت خوب و عالي كه آدرسش رو ميزاريم تا مراجعه كنيد يا خودمون قرار ميديم كه به راحتي دانلود كنيد.
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فروشگاه چارقدك و آدرس charghadak.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.